Előfordult már, hogy nem találtad a jótállást? Ez a megoldás!
Avagy, a Kényelmes Jótállás szolgáltatásról
Új készülék vásárlása esetén legalább 1 év jótállást kell vállalnia a kiskereskedőnek az adott termékre, amely gyári garancia kiterjesztéssel akár még több év is lehet. Amikor a készülék meghibásodik, újabb problémák szoktak előjönni. A készülék jótállási jegye nincs meg, vagy megvan, de a készüléket el kellene vinni szervizbe, sőt ki kellene szerelni azt a készülékből.
Én sem akarok a jótállással bíbelődni!A Kényelmes Jótállás kezelés szolgáltatás esetén, cégünk szerződéses partnerei részére vállalja, hogy az általa forgalmazott termékek jótállási jegyeit megőrzi. A meghibásodott terméket a szervizbe eljuttatja, majd visszaszállítja, és szükség esetén be- és kiszereli azt.
Mindezt csak két kiszállási díj ellenében, függetlenül a készülékkel felmerülő problémák súlyától és sokaságától. Ez rengeteg kellemetlenségtől és elpocsékolt munkaórától, vagy akár munkanapoktól óv meg Téged a készülék tulajdonosát.
Vedd igénybe rendszergazdai szolgáltatásunkat!