A tervezéstől kezdve a kivitelezésen és a karbantartáson át a szervizig mindent ellátunk, és még a szükséges eszközök beszerzését is lebonyolítjuk.

Rendszergazdai szolgáltatás

KKV-kra specializálódva

Ha már legalább  2-4  géppel rendelkezik a vállalkozásod, biztosan tapasztaltad már, hogy

  • azt sem tudod, hogy melyik fájlt, hová mentetted,
  • napjában huszonhétszer kéred a kollégáidat, hogy küldjék el újra az anyagokat,
  • hogy belassulnak a rendszerek, akadozik a net,
  • hogy nem azt nyomtatod ki vagy szkenneled be, amit szeretnél,
  • kaotikus az ügyfélkezelésed.
Áraink

Kérjük add meg nevedet, email címedet és telefonszámod és Mi visszahívunk ingyenes informatikai felmérésünkre.

Ha a fentiek közül valamelyiket, vagy ezeken kívül még mást is tapasztaltál, akkor egy belső rendszerre, hálózatra van szükséged!

Nálunk a rendszergazdai szolgáltatás nem csak egy szoftver telepítéséről szól.

Mi egy olyan rendszert tervezünk és építünk ki, amiben minden és mindenki tud kommunikálni egymással. A tervezéstől kezdve a kivitelezésen és a karbantartáson át a szervizig mindent ellátunk és még a szükséges eszközök beszerzését is lebonyolítjuk.

Az együttműködésünk során csak annyit fog tapasztalni, hogy egyszerűbb lesz a munkád és, hogy mindig minden rendben lesz.

Ingyenes felmérés

Amikor legelőször találkozunk, egy ingyenes informatikai felmérést fogunk elvégezni.

Először azt fogjuk megtudni, hogy milyen problémákkal állsz jelenleg szemben, hogy mik zavarnak.

Miután tudjuk, hogy miket tapasztalsz, megnézzük a mostani rendszeredet, és felmérjük, hogy milyen változtatások szükségesek az összes felmerült probléma megoldására.

Tervezés

A felmérésen készült anyagot a szakértőink átveszik, és megtervezik a rendszeredet lépésről lépésre.

Megvizsgálják, hogy mekkora szerverre és belső hálózatra lesz szükséged. Megnézik, hogy milyen szoftverekkel tudnánk a leginkább könnyíteni, esetleg automatizálni a munkádat.

A tervben több megoldást fogunk felkínálni, és a számodra legszimpatikusabbat kivitelezzük.

Kivitelezés

A kivitelezés során az elfogadott terveknek megfelelően kiépítjük a belső rendszeredet.

Összekötjük az összes gépet, beszereljük a szükséges eszközöket, hogy minden bírja a terhelést, tudjanak egymással kommunikálni és folyamatosan dolgozni.

Amelyik folyamatot lehet automatizáljuk, és bemutatjuk a teljes rendszer felhasználói részét, hogy tudjátok használni.

Áraink

Karbantartás

A kivitelezés után a teljes hálózatod működéshez szükséges folyamatokat koordináljuk és elvégezzük.

Mindnet megteszünk azért, hogy folyamatosan tudj dolgozni fennakadások nélkül.

100%-os garanciát vállalunk arra, hogy a kiépített hálózatunk működni fog, és arra is, hogy a szerverünkön 5 évig minden adatod garantáltan elérhető és megtalálható lesz.

Szerviz

  • asztali számítógépek javítása;
  • laptopok javítása;
  • mobileszközök, táblagépek javítása;
  • irodai nyomtatók javítása;
  • egyéb elektronikai eszközök javítása.

Amennyiben szükséges, cserekészülékeket biztosítunk a javítás időszaka alatt. Vállaljuk a jótállással rendelkező és nem rendelkező készülékek javítását is

Beszerzés

A tervek kivitelezéshez szükséges összes szolgáltatást, terméket, gyártó garanciával nyújtjuk.

Előfordulhat, hogy olyan szoftverre lesz szükséged, ami még nincs a piacon. Ebben az esetben lefejlesztjük az egyedi igényeknek megfelelő programot, a végtelenségig személyre szabottan.

Legyen szó bármiről, az ITIT A-tól Z-ig kiszolgál és megoldást nyújt a vállalkozásod gondjaira.